هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات گوشی میان‌رده «پوکو ام ۳ پرو» | ارزان‌ترین گوشی 5G بازار

  • کد خبر: ۸۳۶۶۶
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
نگاهی به مشخصات گوشی میان‌رده «پوکو ام ۳ پرو» | ارزان‌ترین گوشی 5G بازار
پوکو ام ۳ پرو یکی ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G بازار ایران به‌شمار می‌آید، اما آیا می‌توان این گوشی را در بازه قیمتی خودش بهترین گزینه اقتصادی نامید؟

به گزارش شهرآرانیوز - پوکو ام ۳ پرو یکی ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G بازار ایران به‌شمار می‌آید، اما آیا می‌توان این گوشی را در بازه قیمتی خودش بهترین گزینه اقتصادی نامید؟

گوشی‌های هوشمند پوکو به دلیل قابلیت‌های متعدد، مشخصات فنی چشم‌گیر و برچسب قیمتی رقابتی‌شان شناخته می‌شوند. پوکو ام ۳ پرو هم در همین قاعده قرار دارد. گوشی هوشمندی که در ۲ نسخه ۵G و ۴G عرضه شد و حالا یکی ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار ایران با پشتیبانی از شبکه نسل پنجم به‌حساب می‌آید.

گذشته از اتصال ۵G، پوکو ام ۳ پرو از پردازنده‌ای توانمندتر، طراحی جذاب‌تر و صفحه‌نمایش سریع‌تر بهره می‌برد و پیشرفت چشمگیری را درمقایسه‌با پوکو ام ۳ تجربه می‌کند.

پوکو ام ۳ پرو نسبت به نسخه پایه این مدل از صفحه‌نمایش کوچک‌تری استفاده می‌کند. به غیر از حاشیه قطور پایین، تمام نمای جلویی دستگاه در اختیار صفحه‌نمایش قرار دارد و بریدگی قطره‌ای دوربین سلفی در پوکو ام ۳ جای خود را به حفره کوچکی درون صفحه‌نمایش داده است. از صفحه‌نمایش پوکو ام ۳ پرو ۵G لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ۳ محافظت می‌کند.

پوکو ام ۳ پرو ۵G از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی بسیار خوب ۴۰۵ پیکسل براینچ بهره می‌برد؛ بنابراین صفحه‌نمایش دستگاه کوچک‌تر و کشیده‌تر از مدل عادی پوکو ام ۳ است، اما چشمگیرترین برتری پوکو M۳ پرو به بهره‌گیری آن از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بازمی‌گردد که بیش‌از هر چیز، بر نرمی و روانی اجرای انیمیشن‌ها حین جابه‌جایی در محیط رابط کاربری و وب‌گردی می‌افزاید.

این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری انحصاری شیائومی یا همان ۱۲ MIUI بهره می‌برد، اما شرکت سازنده برای ایجاد تمایز بین گوشی هوشمندش با گوشی‌های شیائومی، لانچر انحصاری خود یعنی Poco Launcher را روی آن نصب کرده است.

پوکو لانچر امکانات جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای نمونه می‌توانیم به پشتیبانی از بسته‌های آیکون موجود در گوگل پلی استور، شخصی‌سازی قاب و اندازه‌ی آیکون‌ها، مخفی کردن اپلیکیشن‌ها، شخصی‌سازی و پوشه‌بندی فهرست اپلیکیشن و قفل‌کردن گوشی با ۲ بار ضربه زدن روی نمایشگر اشاره کنیم.

در بخش پردازنده هم این محصول از تراشه ۷۰۰ Dimensity مدیاتک قدرت می‌گیرد، تراشه میان‌رده ۷ نانومتری که روی کاغذ در سطح پردازنده‌هایی همچون Snapdragon۷۳۰ قرار می‌گیرد.

در بخش حافظه هم پوکو ام ۳ پرو ۵G در دو مدل ۴-۶۴ و ۶ - ۱۲۸ گیگابایتی با رم LPDDR۴X و حافظه نه‌چندان پرسرعت ۲.۲ UFS به‌فروش می‌رسد که البته امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه microSDXC نیز برای این گوشی هوشمند وجود دارد.

این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی موردنیازش استفاده می‌کند و برای شارژ شدن این باتری هم شارژر سریع ۲۲.۵ واتی در کنار آن قرار گرفته است و می‌تواند در مدت ۲ ساعت باتری این گوشی را به طور کامل شارژ کند. بر اساس ادعای شرکت سازنده، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تا ۲ روز شارژدهی را برای کاربران پوکو ام ۳ پرو به‌ارمغان آورد.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عمق‌سنجی و ثبت عکس‌های ماکرو به‌همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم تشکیل‌دهنده مجموعه پنل‌های عکاسی و تصویربرداری این گوشی هستند. این محصول در محدوده قیمتی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->